FANDOM

ТомОб`ємДата выхода
#1208 стр 20px 17/03/10 20px
200px
Відчайдушна битва починається!
Главы
1. Полювання на гіганта

2. Цей день
3. Ніч перед розподіленням 4. Перша битва.
Протягом минулого століття, залишки людства, сховалися за величезними стінами, в пастці перед загрозою гігантських гуманоїдів, відомих як Титани. Мало що відомо про те, звідки вони прийшли і чому вони винищують людство, але раптова поява величезного Титана змінило все ...

ТомОб`ємДата выхода
#2192 стр 20px 16/07/10 20px
200pxНародження монстра Главы
5. Промінь надії в море розпачу
6. Великий світ очима маленької дівчинки
7. Коротке лезо 8. Рев 9. Чую биття серця його

Колос руйнує першу лінію оборони людства, а саме стіну Марія. Мікаса Аккерман з 104-ого кадетского корпуса і її кращий друг Ерен Йегер - надія людства, може бути тільки вони здатні перемогти титанів, але за спокійною зовнішністю Мікас ховається темне минуле . Коли надія вже втрачена, з'являється незвичайний гігант, який вбиває інших гігантів. Але хто ж він? Друг чи ворог?

ТомОб`ємДата выхода
#3208 стр 20px 9/12/10 20px
200px Зрадник Главы
10. Що трапилося з лівою рукою? 11. Відповідь 12. Ідол 13. Рана
(Экстра) Капітан Леві

Останнє, що пам'ятає Ерен - титан відкусив йому руку і ногу, готуючись з'їсти. На його подив, він прокидається абсолютно цілим і здоровим, але оточеним солдатами. Що за нова сила прокинулася в ньому, і що станеться, коли хлопець, який пообіцяв знищити всіх гігантів, сам стане їм?

ТомОб`ємДата выхода
#4192 стр 20px 8/04/11 20px
200px Перша перемога людства! Главы
14. Найпотаємніше бажання 15. Один за іншим
16. Потреба 17. Ілюзія сили 18. Що далі?

Розвідкорпус розробляє ризикований план - використовувати Ерена для ремонту стіни Роза, щоб звільнити територію від Титанів вперше за століття. Але самоконтроль Ерена в формі титану далекий від ідеалу. Навіть Армін не може його зупинити. Чи виживе людство? Чи зможе Ерен прийти до тями? Або ж він втратив контроль назавжди?