FANDOM

Розвідкорпус
250px
Информация
Головнокомандувач 12-ый Кіт Шадис (Колишній)
13-ый Ервін Сміт (Колишній)
14-ый Ханджі Зое
Рід діяльності Дослідження Титанів

Захист Людства

Згадані учасники Члени Розвідкорпусу
Колишні учасники Не вказано
Приналежність Військо
Чисельність Не вказано
Розвідкорпус(調査 兵 団 Chosa Heidan) самий нечисленний рід військ, чиїм завданням є пошук способу перемоги над гігантами. Є рушійною силою сюжету і історії, так як саме цей рід військ найбільш активно веде битви і вивчення гігантів. Не дивлячись на те, що Корпус не досяг граціозних успіхів вони як і раніше символізують "надію людства". Їх емблема відома як "Крила Свободи" ("the Wings of Freedom"); вони сподіваються, що коли-небудь, їх зусилля змінити світ на краще і повернути людству втрачені території збудуться.

"For the Glory of Humanity" - "Для Свободи Людства"

Рід діяльності Редагувати

Даний рід військ відповідальний за дослідження і пошук територій, колись належать людям, а так само звільнення їх від Гігантів. Ще до падіння Стіни Марія, Разведкорпус займався дослідженням земель за межами стін, проте, внаслідок нанесення величезних втрат під час постійного контактування з Гігантами, не зміг продовжити дослідження.

До недавнього часу він забезпечував необхідними ресурсами територію від району тростину до Шіганшіни, готуючись до місії по закриттю пролому в стіні і битви за відвойовування Стіни Марія.

Однією з недавніх, неофіційно закріплених за Корпусом завдань, стало дослідження і спостереження за Гігантами. З огляду на можливість ведення безпечного дослідження в межах Стіни (з тих пір як варіант прорватися через стіну у Гігантів залишився один), було виявлено велику кількість важливої ​​інформації що стосується їх переносимості болю, залежно від сонячного світла і навіть щодо наявності або відсутності у них інтелекту або логіки мислення .

Досягнення Редагувати

  • Великі досягнення в галузі вивчення Гігантів.
  • Навчання і охорона Ерена Йегера, Людини-Гіганта (Гігант-одиночка).
  • Взяття під варту Енні Леонхарт (Жіночої Особи).
  • Розкриття особистостей колосальні і броньовані Гігантів. А також розкриття нового Людини-Гіганта - Танцюючий Гігант .
  • Революція і повалення Короля.
  • Розробка найбільш ефективного зброї і тактик проти Гігантів (Зброя Захоплення Цілі, Строй Далекого Виявлення і т.д.)